EğlenceGenelRoadster YaşamıSeyahat

29 Ekim 2017 MX-5 Fan Klüp Trakya Gezisi

Kış mevsimine az bir süre kalmışken, güneşin son demlerinden istifade etmek istedik. Ve ortaya bu çıktı 🙂

Keyif Rotaları – Bölüm 2

Herkese selamlar,

Miata’larımızı güzel yollarda kullanmaya bahane aradığımız Keyif Rotaları – Bölüm 2’ye hoş geldiniz.

Hatırlayacağınız gibi ilk rotamızı Eskişehir-Sivrihisar Hava Gösterilerine doğru çizmiş ve çok da eğlenmiştik. Bu sefer farklı bir plan yaptık. Neyse lafı fazla uzatmadan yolculuğumuzun hikayesi ve fotoğraflarıyla sizi başbaşa bırakıyoruz.

29 Ekim 2017 Pazar günü sabah 08:00’de Mazda Yetkili Satıcısı Avrupa Oto’nun Beylikdüzü’ nde bulunan plazasını toplanma noktası olarak belirledik. İstanbul’un değişik noktalarından gelen MX-5’lerle burada buluşacak ve Trakya gezimize başlayacaktık. Kahvaltımız da burada bizleri bekliyordu.

Hemen bu esnada Orhan Ovalı’ya özel teşekkürlerimizi sunmak isteriz. Kendisi her zamanki gibi elinde makinesiyle herkesin isteklerine yetişmek için canla başla uğraştı…

09:00’da Teker döner dedik. Yanımızda bizler için hazırlanmış yolluklarımız olduğu halde 122km ve tahminen 2 saat kadar sürecek ilk etabımıza başladık. Özenle seçtiğimiz yolumuz güzel manzaralar ve tatlı virajlardan oluşuyordu. Kıyıköy’e vardığımızda saat 12:00’yi geçmişti. Burada hafif bir atıştırma ve muhteşem bir manzara bizi bekliyordu. Balıkçı Yasin’in Yeri’ni Kıyıköy’e giden herkese tavsiye ederiz.

Kıyıköy’den sonraki rotamız 82,5km mesafede yer alan Dupnisa mağarası idi. Muhteşem sonbahar ve orman manzaraları eşliğinde keyifli bir yoldayız.

Dupnisa mağarası bir doğa harikası. Trakya’nın ziyarete açık tek mağarası. öğrendiğimize göre bu mağarada 60binden fazla yarasa yaşamakta. 2700mt’lik mağaranın 450 metrelik kısmı ziyarete açık ve bu kısım 270 basamaklık ciddi bir tırmanmayı da içermekte.

17:00 sularında Dupnisa’dan ayrılırken herkes oldukça acıkmıştı. Akşam yemeğimize ulaşmamız için kat etmemiz gereken bir 29 km daha vardı.

Dikkatli ve yine keyifli bir sürüşten sonra Demirköy – Samakof Restoran’a varıyoruz. Akşam yemeğimiz bizleri bekliyordu. Ayrıca yemekten sonra mini bir quiz düzenledik. Özel üretim Mazda Parfümlerimizden iki tanesi quizimizi birinci bitiren katılımcımıza hediyemiz oldu.

Yemekten ve heyecanlı quizimizden sonra saat artık dönüş zamanını gösteriyordu.

Gezimiz esnasında tüm yeme-içme masraflarımız ve ödüllerimiz için bizlere desteğini esirgemeyen Mazda Türkiye’ye teşekkür ederiz.

Umarız bu minik organizasyonumuz hoşunuza gitmiş ve bizim kadar sizde heyecan duymuşsunuzdur.

Sonraki Keyif Rotası Organizasyonumuza kadar hepinize iyi eğlenceler, keyifli sürüşler diliyoruz